Brev:
Hjælp til mad - 16 mdr.
14. oktober 2010
Alder:
16 mdr.
Hjælp til mad - 16 mdr.
Hej Helen.
Så skriver jeg til dig igen.
Vi har prøvet at følge dit svar mht kost i ca 1 mdr. vi har en søn som ikke vil spise andet end havregryn, frugt, yogurt, rugbrød, frikadeller....
Vi skulle prøve at lægge et stykke rugbrød til ham hver gang vi spiser aftensmad...
Når vi spiser vores aftensmad er det omkring hyggeligt bord med stearinlys, snak om dagen osv..
Han spiser sit rugbrød, agurk, gulerod, og lægger alt det andet mad pænt over til os.. vi prøver så at sige tak og spise det og sige uhm det smager dejligt, og tager så et stykke til ham og giver ham det, og siger med et smil, prøv du også at smage det, det er lækkert.. men han nægter... han vil slet ikke smage på det...
Vi synes ikke at vi giver ham opmærksomhed om maden men taler og smiler til og med ham...
Han trives fint, han er blevet en glad dreng siden jeg skrev sidst, så det var vist bare et tigerspring vi var inde i.. ;-)
Håber du kan hjælpe os...
Med venlig hilsen
Marlene